Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MESARČEK, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.


Postopek nakupa


Kupec lahko nakupuje tudi brez registracije kot GOST . Izpolniti mora vse prijavne podatke . V tem primeru je možnost plačila izključno po predračunu ali kartično.

2.Nakup izdelka
Skozi celoten nakup vas vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko zaključite z nakupom, boste o vsebini nakupa obveščeni po elektronski pošti.

3.Blago odposlano
Zavezujemo se, da v obljubljenem roku blago zapakiramo, odpošljemo in vas o tem obvestimo po elektronski pošti.

Naročilo lahko prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki.

Vrste plačil:

V spletni trgovini Mesarček omogočamo naslednje načine plačil:

z gotovino ob prevzemu/odkupnina
Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago.

preko nakazila na poslovni račun/TRR podjetja Mesarček d.o.o., na podlagi kupcu poslanega predračuna. Kupec prejme predračun poslan preko e-pošte. Naslov e-pošte kupec navede ob naročilu. Ko je na TRR podjetja razvidno, da je znesek naročenega blaga poravnan naročeno blago odpošljemo.

kartično

Cene

Vse cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Odstop od naročila/pogodbe – vračilo blaga

Pri pogodbah sklenjenih prek spletne trgovine, ima kupec pravico, da v 14. dneh podjetju Mesarček d.o.o. sporoči, da odstopa od nakupa/pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Kupec nima pravice do odstopa pri naročilu/pogodbah za blago:

  • ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (prilagojeno njegovim osebnim potrebam), ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo
  • ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
  • ki ima vidne sledi uporabe  (prah, praske, madeži, umazanija – higienska oporečnost),

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini vrniti podjetju v 14 dneh po obvestilu podjetja o njegovem odstopu. Blago oz. izdelek naj kupec vrne v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine. Kupec mora ob vračilu v pošiljki priloži še kopijo originalnega račun in morebitno drugo pripadajočo dokumentacijo. Embalaža izdelka mora biti nepoškodovana.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.

Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe

Vračilo opravljenih vplačil bo podjetje Mesarček d.o.o. izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Podjetje Mesarček d.o.o. si pridržuje pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. V gotovini vračilo plačila ni mogoče!

Rok za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe teče pri dobavi blaga od dneva, ko je kupec sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost.

Odstop od pogodbe kupec uresniči tako, da pošlje nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe preko elektronske pošte na trgovina@mesarcek.si. Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Podjetje Mesarček d.o.o. ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo njegovim splošnim pogojem poslovanja.

Naslov za vračilo blaga: MESARČEK d.o.o. , Razvanjska cesta 79, 2000 MARIBOR

Garancija


Kupec lahko uveljavlja garancijo za blago z garancijskimi pogoji, kot so navedeni na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oz. brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga bo kupec uporabljal v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca. Garancija velja na območju Republike Slovenije.

Garancija velja le, če kupec uporablja izdelek v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Iz garancije so izključene napake in oblike obrabe, ki so posledica:

  • običajne obrabe,
  • nepazljivega rokovanja z izdelkom,
  • pomanjkljivega vzdrževanja,
  • napake, ki so bile stranki ob nakupu znane.

Garancija zapade takoj, ko kupec odpre ali da odpreti ohišje izdelka.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Omejitve garancije

V primeru, če se pri pregledu naknadno ugotovi da, glede na splošne pogoje poslovanja, kupec ni upravičen do reklamacije ali garancijskega popravila (napačna uporaba itd), je kupec dolžan poravnati stroške, ki so nastali zaradi neupravičenega uveljavljanja reklamacije !

Način preverjanja primernosti izdelka/artikal: preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.


Zaloga in dostava

Zaloga izdelka je navedena ob vsakem posameznem izdelku posebej, če ni, pa je na povpraševanje.

Dostavo paketov opravlja pogodbeni partner Pošta Slovenije d.o.o.. Predvideni rok dostave znaša 1 do 5 delovnih dni, včasih zaradi posebnih okoliščin lahko tudi dlje.

Rok dobave začne teči naslednji delovni dan po potrditvi naročila. Sobote, nedelje in prazniki se ne štejejo v čas dobave.

V primeru, da podjetje Mesarček d.o.o. zaradi nepredvidljivih okoliščin (izrednih vremenskih okoliščin, zamude poštnih storitev in podobno) naročenih izdelkov ne bo moglo dobaviti v predvidenem dobavnem roku, bo kupca o tem obvestilo preko elektronske pošte ali telefona ter mu ponudilo nov dobavni rok. Kupec ima v tem primeru pravico do brezplačnega odstopa od pogodbe.

V primeru, da paketa ne prejmete v dogovorjenem roku, nam prosim sporočite na tel. 041 256 471, ali na mail: trgovina@mesarcek.si in nemudoma bomo preverili, kje se paket nahaja in vas takoj obvestili.

Strošek dostave                                                                                                                                                     

Strošek dostave se obračuna glede na skupno težo naročenega paketa (izdelkov v naročilu). Veljaven cenik Pošte Slovenije z dne 1.1.2025. Ko se spremenijo pogoji(cene) dostave s strani Pošte Slovenije se cena poštnine prilagodi njihovim cenikom.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, lastne raziskave in analize in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Prevzem pošiljke

Ob prevzemu pošiljke predlagamo, da kupec upošteva naslednje:

  • kupec naj preveri, da pošiljka ni poškodovana
  • kupec naj preveri, da je prejel izdelek, ki ga je naročil
  • kupec naj embalažo previdno odpre in hrani v nespremenjenem stanju, pri tem naj ne zavrže nalepk in zaščit, dokler ni popolnoma prepričan, da bo izdelek obdržal.

Če kupec ugotovi, da je prevzeta pošiljka poškodovana mora sprožiti reklamacijski postopek.

Za hitrejšo rešitev vas prosimo, da kopijo zapisnika pošljete na trgovina@mesarcek.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke ureja podjetje MESARČEK d.o.o.

Če kupec ugotovi, da prejeti izdelek ni izdelek, ki ga je naročil, naj ne odpira embalaže, ampak naj kontaktira podjetje MESARČEK d.o.o. na elektronski naslov trgovina@mesarcek.si, kjer bomo prevzeli nadaljnje reševanje nastale situacije.

Omejitev naročil

Ponudnik ne sme sprejeti naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Kupec mora biti za nakup star vsaj osemnajst let.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
2) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev 4) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
7) način plačila in dostave
8) časovno veljavnost ponudbe
9) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop                                           10) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki

Odveza odgovornosti ponudnika

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.  V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Nekatere fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

V podjetju Mesarček d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudimo izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže preko telefona na številko 041 256 471 ali po elektronski pošti trgovina@mesarcek.si .

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje Mesarček d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

© 2024 Trgovina Mesarček. Vse pravice pridržane.